Dodacie podmienky
1. Ku každej dodávke tovaru je elektronicky odoslaný daňový doklad, ktorý súčasne plní funkciu dodacieho a záručného listu.2. Objednaný tovar expedujeme v závislosti na aktuálnom stave nášho skladu a skladu našich dodávateľov. Ak je tovar skladom, obvyklá dodacia lehota je 2-3 pracovných dní. Dodacia lehota sa počíta od nasledujúceho dňa po prijatí objednávky alebo platby za objednávku.
3. Spotrebiteľ má vo svojej objednávke možnosť zvoliť dodanie:
3.1. Prostredníctvom špedičnej firmy GLS
- Dodaním na zadanú adresu - špedičná firma dodáva zásielku nasledujúci pracovný deň po podaní. V deň odovzdania zásielky do prepravy zasielame adresátovi informačný email, rovnako tak o prevzatí zásielky informuje adresáta emailom samotný prepravca. V deň doručenia kontaktuje špedičná firma adresáta prostredníctvom telefonátu alebo sms s informáciou o čase doručenia v rozmedzí niekoľkých hodín. V prípade neúspešného pokusu o doručenie firma informuje o tejto skutočnosti adresáta emailom a obvykle uloží zásielku na najbližšom depe, pokiaľ sa nedohodne s adresátom inak.
3.2. Prostredníctvom špedičnej firmy SPS
- Dodaním na zadanú adresu - špedičná firma dodáva zásielku nasledujúci pracovný deň po podaní. V deň odovzdania zásielky do prepravy zasielame adresátovi informačný email, rovnako tak o prevzatí zásielky informuje adresáta emailom samotný prepravca. V deň doručenia kontaktuje špedičná firma adresáta prostredníctvom telefonátu alebo sms s informáciou o čase doručenia v rozmedzí niekoľkých hodín. V prípade neúspešného pokusu o doručenie firma informuje o tejto skutočnosti adresáta emailom a obvykle uloží zásielku na najbližšom depe, pokiaľ sa nedohodne s adresátom inak.
- Dodaním do Parcelshopu alebo Parcelboxu - špedičná firma dodáva zásielku nasledujúci pracovný deň po podaní. V deň odovzdania zásielky do prepravy zasielame adresátovi informačný email, rovnako tak o prevzatí zásielky informuje adresáta emailom samotný prepravca. V deň doručenia informuje špedičná firma adresáta prostredníctvom sms a emailu o uložení zásielky na vybranom výdajnom mieste, kde je potom nutné si zásielku vyzdvihnúť do 7 kalendárnych dní, v prípade boxu do 72 hodín od uloženia zásielky (obdržanie sms či emailu o uložení zásielky).
V čase zvýšenej vianočnej prevádzky (cca koniec októbra až december) môže nastať oneskorenie dodania, za vzniknuté komplikácie sa vopred ospravedlňujeme.
4. Objednávku je možné uhradiť týmito spôsobmi:
- platbou vopred - prevodom na účet, uvedený v nami potvrdenej objednávke,
- platbou vopred - platobnou kartou online cez platobnú bránu 3D Secure,
- dobierkou - pri prevzatí zásielky doručované prostredníctvom špedičnej firmy GLS alebo SPS.
Prednostne vybavujeme objednávky zaplatené vopred.